wtorek, 27 maja 2014

Ważne~

 Przepraszam was za tak długą nieobecność. Wiecie, szkoła :|
Dlatego postanawiam zawiesić bloga, przynajmniej do końca roku szkolnego, po prostu nie mam czasu nic pisać, wybaczcie...
 Zanim jednak to nastąpi dodam drugą część "Nienawidzę...", muszę się tylko zebrać w sobie i to dokończyć.
Mam też pomysły na kolejne opowiadania, mam nadzieję, że do tego czasu wytrzymacie...
Dziękuję wam za wytrwałość i przepraszam <3

Przy okazji - najlepsze życzenia urodzinowe dla Reity! \(*w*/)





EDIT: No i mam chwilowy zastój wenowy przez ten nieszczęsny wypadek Meto... Chociaż już i tak aż tak bardzo się nie martwię to mimo wszystko zbyt dużo feelsów mnie to kosztuje ><



3 komentarze:

  1. Dobrze Cię rozumiem, też ostatnio mam bardzo mało czasu ; ; ale świetnie by było, gdyby udało Ci się dodać drugą część "Nienawidzę...", czekam niecierpliwie :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Są już wakacje! Kiedy będzie nowa notka... ? ',' Plosim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za niedługo :D Miałam mieć dodatkową osobę do współpracy, ale to chyba nie wypali ;; W każdym razie, miałam dodać coś w pierwszym tygodniu i nagle wyskoczyły mi niespodziewane korepetycje z historii, ale teraz już biorę się do pracy! (❛ัॢᵕ❛ั ॢ)✩*ೃ.⋆

      Usuń