czwartek, 20 listopada 2014

Info na temat Tsuzuku x Koichi, WAŻNE

Na początek chciałam Wam powiedzieć, że trzecia (i ostatnia) część "Nienawidzę" jest gotowa już od ponad miesiąca. Albo nawet dwóch. ALE. No właśnie, "ale". Planowałam dać w niej bonus w postaci sceny erotyczne. Dlatego stworzyłam ankietę. Właśnie tutaj tkwi problem - piszę ją w kooperacji ze znajomą, która nie potrafi się zmobilizować, żeby ją skończyć xD Dlatego jestem w ciemnym lesie.
Pisanie tej sceny wygląda następująco - ja rzucam pomysły, Jagoda je spisuje i układa zdania, żeby miały sens a ja potem tchnę w ten tekst dusze, redagując go nieco. Niestety nie potrafię pisać takich rzeczy, po prostu nie potrafię, mam blokadę xD
Ok, i tutaj rodzi się moje pytanie do Was - chcecie czekać na ten rozdział i dostać go od razu ze scenką, czy mam go skończyć a scenę dostaniecie jako dodatek osobno?
...Opcja trzecia jest taka, że chamsko przerwę w połowie gry wstępnej i wtedy dostaniecie przedsmak :)
Wy decydujcie. TYLKO BŁAGAM - PODEJMIJCIE DECYZJĘ XD
Tym razem opóźnienia nie są podejmowane, umywam rączki XD

...I widziałam, że komentowaliście, jestem pozytywnie zaskoczona :3

EDIT!!!!!! Zapomiałam dodać, że scena nie jest skończona :| HURA JA. Jeżeli nie wyrobimy się z napisaniem jej przed świętami dodam bez a potem dostaniecie w formie dodatku. Już tłumaczę dlaczego; Mam dla Was małą świąteczną niespodziankę, której nie mogę dodać przed tym rodziałem, tyle ode mnie. I przepraszam za opóźnienia ^^'

6 komentarzy:

  1. Chcemy razem ze scenką *-* A tak wgl to jak zobaczyłam to zdjęcie to się przyglądałam, czy to Ty, czy to Koići XD Pięknie Ci to wyszło (=^・ω・^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy cokolwiek! </3

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazłam cięna fb. Przeglądam sobie fb i o!! Ktoś na PUG'u wstawił cosplay Koichiego! I przeglądam sobie profil tej osoby i uświadomiłam sobie, że to ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro i tak już długo czekamy to możemy poczekać jeszcze trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dooodaj coś proszę ;-; tak super piszesz. I takie super cosplaye robisz ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak minęło 4lata i nastała cisza... A szkoda.

    OdpowiedzUsuń